Ήταν εκ προοιμίου η επικρατέστερη, αλλά αποδείχθηκε και στην πράξη.
H σοκαριστική αποκάλυψη του Γιώργου Μόσχου (τον υποδύθηκε ο ηθοποιός Aχιλλέας Σκεύης) για την αρρώστια, που του έτρωγε στα σωθικά, στην ανάπαυλα του ημιτελικού του Κυπέλλου Πρωταθλητριών Ευρώπης 1966, αναδείχθηκε ως η «αγαπημένη σκηνή» των θεατών της ταινίας-έπος «1968», στο «γκάλοπ» της ΑΕΚ BC, που έληξε σήμερα.
Η συγκεκριμένη σκηνή ψηφίστηκε με ποσοστό 36% στα social media της ΑΕΚ BC, και προδήλως εκτός από το δυνατά συναισθήματα για το γεγονός, που συγκλόνισε τότε την διοργανώτρια Ιταλία, αλλά και ολόκληρη την Ευρώπη, πιστώνεται η «επιτυχία» της τόσο στην σκηνοθετική δυναμική του κορυφαίου Τάσου Μπουλμέτη και των συνεργατών του, όσο και στην υποκριτική ικανότητα των ηθοποιών.
Αποκαλύπτεται δε, ότι το γύρισμα πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Φεστιβάλ Αθηνών, επί της οδού Πειραιώς. Ο χώρος αυτός διαμορφώθηκε βεβαίως, ώστε να προσομοιάζει σε ιταλικά αποδυτήρια Κλειστού γηπέδου της δεκαετίας του ’60. Η «στιχομυθία» Αλέξανδρου Αμερικάνου (συγγενούς του αειμνήστου Γιώργου Αμερικάνου) και Αχιλλέα Σκεύη, καθώς και η μεγάλη αγκαλιά των αθλητών, που ακολούθησε, συγκινεί.
Έκπληξη, η δεύτερη θέση, με το υψηλό 31%, που έδωσε ο κόσμος στη «δήλωση» του αειθαλούς πρωταθλητή της ΑΕΚ, Νίκου Μπαμπανικολού, ο οποίος «υπέγραψε» τον υπότιτλο της ταινίας: «Κερδίσαμε γιατί δεν μπορούσαμε να χάσουμε μπροστά σε 80.000 κόσμο».
Αναλυτικά, οι σκηνές, που «προκρίθηκαν» από την επιτροπή των ειδικών, έλαβαν τα παρακάτω ποσοστά από τον κόσμο, που ψήφισε:
1. «Δεν μπορώ άλλο ρε Γιώργο» 36%
2. «Κερδίσαμε γιατί δεν μπορούσαμε να χάσουμε» 31%
3. «Θα φτιάξουμε ένα club» 25%
4. «Γιατί κορνάρει αυτός ρε παιδιά;» 6%
5. «Τι λες ρε βούρλο;» 2%